Uusi päivä ja virkeämmät aivot

Eilisen masennus vaihtui tämän päivän iloksi. Hyvin nukutut yöunet ja eilisillan kunnon nolaus teki terää ja nyt sitten tänän aamuna tulikin laskettua melkein kolmetuntia perinnöllisyysjuttuja.
Avasin lukiokirjojen rinnalle myös Valmennuskeskuksen bilsan materiaalit ja huomasinkin että kappas mä ymmärränkin nämä. Siinä on myös kiva kun on tehtävien vastaukset niin tietää ainakin tehneensä oikein. Sen jälkeen sain 3 yo-tehtävääkin aiheeseen liittyen tehtyä joten olen erittäin happy :)

Tässä se huomaa kuinka tärkeää on ettei tule luovutettua. Aikaisempi minä olisi luovuttanut, mutta nykyinen minä iski uudestaan aamulla. Ja onneksi onnistui koska se vahvisti vain fiilistäni siitä että minä todella kykenen. Tämä oli erittäin hyvä juttu nyt fiiliksen kohottamisen kannalta. Ehkä minä oikeasti pystyn ja kykenen tähän projektiin. Näen päivä päivältä paremmin sen lopputuloksen ja tunnen sen fiiliksen kun pääsen sisään!

Kommentit

Suositut tekstit