Lukemisen resurssit

Lukeminen on sujunut ihan hyvin, ilman suurempaa stressiä.
Viikoilla, kun töissä on ei kauheasti kerkeä/jaksa lukea, mutta olen ottanut tavoitteeksi sellainen 1-1,5 tuntia työpäivänä. Vapaapäivinä sitten 4-6 tuntia ainakin olisi hyvä saada luettua ja koen sen ihan riittäväksi ajaksi vielä tässä vaiheessa. Ahdistusta ei synny, jos ei satu menemään keskustelupalstoille tms. kuuntelemaan kuinka joka päivä pitäisi lukea yli 10 tuntia. Jos se on se, jota OIKEASTI vaaditaan niin en tule varmastikaan ikinä pääsemään sisään, koska minulla ei vaan ole sellaisia resursseja lukemiseen pistää.

Tärkeintähän on se, että asiat oppii. Lukiossa ja nyt ammattikorkeakoulussakin opiskelleena tiedän ettei se että pänttäään 10 tuntia päivässä ole se mun juttu. Se, että alotan jo heinäkuussa on minulle hyvinkin omituista ja uskon että pystyn sisäistämään asiat. Toivotaan että tarpeeksi hyvin. Koska kyllä se pelottaa.

Nyt lukeminen on tuntunut hyvältä. Selkeältä sillä tavalla että minusta tuntuu että ymmärrän kaikki tähän mennessä lukemani asiat. Toivottavasti tämä hyvä flow jatkuu.

Nyt mennään solubilsassa ja musta tuntuu että se oli jotenkin mulle haasteellista lukiossa. Nyt kuitenkin tuntuu että ymmärrän sen ihan hyvän. Jotenkin nyt entsyymienkin toiminta selkeytyy paremmin kuin ennen.

Kommentit

Suositut tekstit