Urakka jatkuu

Noniin. Lomalta palattu ja vaikealtahan se tuntui. Ei sitten millään ois viitsinyt iskeä kirjojen kimppuun ja pitkitinkin sitä sitten, kunnes whatsupp-ryhmät saivat minut tarttumaan uudestaan hommiin. On kyllä tehokasta kun näkee kun muut ahertaa ja tekee ja sit tulee itselle semmoinen fiilis että "hitto, noi menee sisään jos mä vaan laiskottelen ja minä en!".

Joten nyt sitten on Fysiikan 1 kurssi viimeistelty ja Fysiikan 2 kurssi aloitettu. Äsken meinas tulla itku, kun en tajunnut paria tehtävää. Vanha minä ois heittänyt hanskat tiskiin mut meninkin eteenpäin ja sit kun palasin ja kertasin vähän teoriaa niin kappas, osasin! Tuli niin mielettömän hyvä fiilis. Vielä ei ainakaan tunnu yhtään mahdottomalta vaikka siis fysiikka on ehdottomasti mulle se vaikein pala! Vaikka tosiaan helpot asiathan tässä vielä on menossa kun alkukursseilla ollaan joten ei vielä ilostuta.. Vai ilostutaanko? Pienestähän sitä pitää iloita..

Miten teidän lukemiset sujuu?

Kommentit

  1. Mulla alkoi koulu tällä viikolla, innosta täristen oon nyt käynyt ekat luennot orgaanista kemiaa ja atomifysiikkaa. Tuntuu tosi hyvältä opiskella ja tällä viikolla otan myöskin lukioasiat taas mukaan, motivaatio on kerrankin katossaan :)

    VastaaPoista
  2. Terve!

    Blogisi vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta ja sisällöltään rikkaalta. Lääkistä käsittelevät blogit liittyvät olennaisesti oman yrityksemme toimintaan ja olisinkin kiinnostunut keskustelemaan markkinointiyhteistyöstä kanssasi.

    Laita sähköpostia alla olevaan osoitteeseen, niin pääsemme juttelemaan asiasta enemmän.

    jjmlistat@crepidotus.fi

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Hei, tervetuloa kommentoimaan! Muistathan kommentoida sivistyneesti ja kauniisti - aivan kuten sinäkin haluaisit sinun blogiasi kommentoivan!

Suositut tekstit